Bebeğim 4 ay 6 günlük 3300 doğdu şuan 7 kg
Eğer beni iyi içerse sütüm varsa peşine 60 cc veriyorum az içerce sütün üstüne 90 cc veriyorum dışarda emzirme yapmıyorum 120 cc veriyorum direk mama biberonda mamanın bitceği an cıkartıp hemen ağzına emzik veriyorum ağlamaya fırsatı da olmuyor 😂 doyduğunu anlıyor sütün üstüne cok mama verirsem kusuyor busefer 60 90 arası gidiyorz