Arkadaşlar merhaba vebegm bugün 36 günlük. İlk 5 fun hiç emmedigi için sütümü sagarak beslemistm daha sonra bir ebe yardımı ile emmeye başladı faksr en fazla 10 dk hararetli güzel şekilde emip sonra emmiuor hatta sadece sağ göğsümü emiyor şuan doktor öğlen ve gece takviye mama yapalım demişti. Öyle yapıyorum istediği zaman emiyor fakat bu aralar memeye gelince kriz oluyor istemiyor daha sonra erdiğinde yine 10 dk bende doyup doymadığını anlami7orum sürekli mamada vermek istemiyorum . Başına gelen var mı bir de süt arttırıcı öneriler verir seniz sevinirim goguslerim yumusak süt yokmuş gibi hissediyorum