kkaleyna Hanımlar kızım 3 ay 7 günlük beyaz gözüküyor elime de batıyor. Ayrıca salya akıtmaya da başladı eli sürekli ağzında yarın doktora gideceğiz ona da sorucam ama sizce diş mi bu aylarda çıkar mı
beyzanurerkut kkaleyna benim bebeğim 4 aylıkken çıkardı diş çıkarabilir tabii ki de. Belirtileri başlamış
neanladinyurdagull kkaleyna diş incisi çıkıyor sonra geçiyor oradan diş çıkıyor ben öyle biliyorum ilk çocuğum da da böyle oldu 2 alt diş patladi 5 aylıktı
enkaratas44 Doktora gidince yazar mısınız, aynı şeyleri ben de yaşıyorum. Nedensiz ağlıyor, meme emmiyor sizlaniyor, salya akıtıyor balonlu, elini ağzına götürüyor aç saniyorum ama emmiyor. Uzun süre aç kalip çok acıkınca zorluyorum öyle emiyor
HaniiiKaaaa enkaratas44 benim de 3 ay 22 günlük sizinki gibi vericiler var elini ağzına koymaktan elleri hep kizariyor
kkaleyna neanladinyurdagull peki dokununca diş gibi sert olur mu çünkü bizim öyle şu an sert elime geliyo dokununca
seymaparladeniz Benim bebeğiminde var 3 ay 14 günlük huzursuz ve ateşi çıkıyor tüm diş belirtileri var
kkaleyna loliannesi hiçbir şey değişmedi üstüne bide 4. Ay atağımız başladı. Maalesef doktor dişse yapılıcak bişey yok çıkar dedi. Tüm belirtiler aynen devam ama çıkan bişey yok şu anlık
sessi kkaleyna bizimde 3 aylıkken böyleydi doktor diş yok daha demişti 5 aylık olduk yok daha aynı şekilde beyaz duruyor 😊