Hghghghghg 7 8 ay boyunca yaşadık bu durumu üstelik bizde bişi olmamasına rağmen bebeğimizde hep tekrarlıyordu xabion pembe olayını 3 gün kullandık hem diğer kremler gibi kötü kokmuyodu Hemde rengi kötü değildi çok şükür onunla atlattık sürüyoduk günlük de duş aldırıyoduk birde banyo yaptırırken son suyunun içine biraz beyaz sirke katıyodum çamaşırlarını da sirkeyle yıkadım hep deterjanla birlikte tabi kıyafetletini de hep ütüleyerek giydirdim geçti