Merhaba! Anneneler bizim hikayemiz cok uzun kısa gecmek gerekirse 7 aylık oğlum ilk ishal şikayetiyle gidip sonra ilç kullanıp sonrasında kanlı ishalle hastanede 4 gün tedavi gördük yattık.Sonra gerekli adan zye her tektikler yapılıp temiz sonuc alıp cıktık kakamız pütürlü oldu eve geldik flgaly ve entonagermina probiyotik kullanmaya başladık bebeğim tekrardan ishal oldu(üst dişleri patlıyo) tekrar gittik acile muayne röntgen çektiler hiçbişeyi yok dediler ama bebeğiö hala ishal napıcam Allah rızası için yrdım 3 haftadır cocuğum hasta