sadiye0 Nasıl gitcek bu göbüşler 4. Aydayız doğum kilom gitti emzirdikçe ama diyet vs yapamıyorum çok abır cubur tüketiyorum. Kendimi engelleyemiyorum. Sizler neler yapıyorsunuz?
sadiye0 elfnurs benimde dört yıl önce ilk sezeryanı oldum. Belki pandemiden falan kaldı göbek sandım. Ama şimdi ne olursa olsun gidecek.
sadiye0 elfnurs korse tayt denedim de çoğu zaman unutuyorum giymeyi😂 nasıl unutursun demeyin iki çocukla duş almak bile mucize.
elfnurs sadiye0 aynen öyle benimde iki tane duş rutinini unutmuşum resmen hemen yıkan Çik 🤣 sabahtan giyiyorum korse tayti iş yaparken terletiyor atıyor yağı falan