nazalex
Ya tabiki sizin için kesin öyledir diyemem bebeğinizi gözlemleyin ama bende o günden sonra sütüm az mı şüphesi yaratacak bir şey olmadı. Şimdi de artık yumuşak yani şuan meme reddi yaşıyoruz biz o yüzden emmiyo mesela ama yine sertleşmiyor. Belki sizde de meme reddi tarzı bir şey olmuştur o yüzden emmek istemiyordur. Bez sayısı normal mi