Eşim çalıştığı için gelmesini bekliyorum burdan da danışmak istedim sizlerle cocugum 4 yaşına girmek üzere aniden başladı karin agrisi daha çok hareket ettikçe ve basınca ağrıdığını söylüyor 4saattir aynı yani sancı gibi apandist faln olmaz umarım korkuyorum yani acile götüreceğim eşim gelince belki anlayan fikir faln olursa aklımda bulunsun ultrason cektirrim kalkmaya korkuyor gripti gripten sonra arkasında karin agrisi normalde kusan bir çocuk hastalinca