Kızlar selam,
Kızım 21 aylık oldu 8 aylık olduğundan beri çalışıyorum annem bakıyor. Hep kalabalık içinde ve Ailenin ilk torunu haliyle çok fazla şımartılıyor. Kendini çok güzel ifade edebilen konuşabilen bi
Çocuk. Ben olmadığım yerlerde gayet sakin uslu ama ben varken herşeyi fırlatıp herşeyi kırıp döken bi çocuk haline geldi. Tabi bunları ona düşkün olan herkesin yanında yapıyor. Bardaktan su istiyor 2 yudum içip yere döküyor bardağı fırlatıyor. Önüne yemesi için bişeyler koyuyoruz kaldırıp tabağı fırlatıyor. Sürekli bi etrafa zarar verme halinde. Aklınıza gelebilecek herseye zarar veriyor. Tv hayatımızda çok nadir var bundan olduğunu düşünmüyorum. Artık bağırmaya başladım ve bu sefer çok üzülüp ağlıyorum. Bu geçici bir süreç mi ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun