ctml1901  Kızlar kızım 50 günlük en son 32 günlükken kontrolde kafası 37 cm di kızımın kafası sizce küçük mü sanki kafası uzun gidiyor gibi korkuyorum lütfen yardımcı olabilecek varmi
Elifdemir1907 ctml1901 çok normal canım henüz böyle olması hiç endişe etme aylık kontrollerine git aşılarını vurdururken kontrol ediyor doktorlar bişey olsa söyler zaten ama gayet normal benim kızımın kafası çok uzun sivri gibiydi çok korkuyordum ama şimdi şükür yuvarlak bebekler 2-3 ayına doğru biraz biraz kafasını çevirerek yatmaya başladıkları zaman yuvarlaklasmaya başlıyor kafa şuan 8 aylık mesela gayet yuvarlak ilk başta dediğim gibi tepe kısmı çok sivriydi
2mercimekannesi ctml1901 bence gayet normal maşallah Allah bağışlasın çokta minnoş ve çok ta normal bence gene de siz düzenli sağlı sollu uyanıkken düz yatırın
LavininAnnesii ctml1901 Ben bir anormallik göremedim. Ama içiniz rahat etsin diye doktora gösterebilirsiniz
mematiii ctml1901 normal uzun gidiyor diye düşünüyorsan düz yatır canım benimkide erken doğdu küçüktü şimdi maşallah kafası büyük.Yani hep bir şekilde yatırma derim düzelir öyle bende düzeltmiştim.
Elifdemir1907 Sen yine sağlı sollu yatırmaya çalış iki tarafında eşit olsun diye bana öyle demislerdi
ctml1901 Elifdemir1907 çok teşekkür ederim bi sağ bi sol bi duz yatırmaya çalışıyorum ama kızım düz yatırsamda yan çeviriyor
huzurluaycicek ctml1901 iyi bence çabuk toparlamis, ortalama 3-3.5 kg doğan bebek baş çevresi 37 cm olur genelde
Elifdemir1907 ctml1901 evet başlarda öyle cocukler tek bı tarafa çevirebiliyor başını benim kızımda 3-4 aya kadar öyleydi kafasını tek tarafa ısrarla çeviriyordu sonra kendi kendine kafa çevirerek yatmaya basladi