busragunesm Dr Osman gönlüal 3.aydan sonra destekli oturtabilirsiniz diyor videolarında sizce erken mi siz nasıl bir yol izliyorsunuz
refresher busragunesm ben oturtuyorum kucağımda 3 aylıktan beri. 4e 1 haftamız kaldı o zaman cansız destekli de oturtacağım
1ciftyesilgozzz Bizim doktorumuz 7. Ay dedi bana da geç gibi geldi çünkü oğlum 4 ay 7 günlük oturma pozisyonu alıyor . Kucağımda oturtuyorum sırtını destekleyip..
1ciftyesilgozzz busragunesm doğru söylediniz ne alaka yani. Öbür ay tadımlara başlayacağız dediydi bir de 😅
Alpinannesi_B Ya benimde oğlum 3 ay 15 günlük. Belini kaldırıyor kucağa gelmek istiyor oturmak istiyor ama beli kalçası ağrır erken diye oturtmak istemiyorum korkuyorum. Ama bebeğim sürekli oturmak istiyor ayakta durmak istiyor kendini ayağıyla aşağıya itiyor