Bebeğim 21 günlük. 18 gün yoğunbakımda yattı. Yoğunbakımda mideye hortum atarak şırınga ve biberonla beslendi. Yoğunbakımda 17. ve 18. Günler emzirdim o zaman emmişti. Şimdi aç olmasına rağmen emmiyor bağıra bağıra ağlıyor yoruluyor biraz uyuyup bir daha ağlıyor memeyi kesinlikle almıyor 😢Sütümü sağıp biberona koyuyorum hepsini içiyor. Ne yapmam gerekiyor yoğunbakım süreci olanlar aynı durumu yaşadınız mı? Çok canım sıkılıyor ağlamasına dayanamıyorum 😢