durununannitoskosu Kızım iyice kucak bağımlısı oldu malum 11 kilo belim kopuyor artık ama hoşuma da gidiyor bir yandan bana düşkün olması, sizde durumlar nasıl neler yapıyor bebisler
Karadenizli53 durununannitoskosu bizimki çok agrasiflesmeye başladı sürekli ağlamakla işini halletmeye çalışıyor biraz kendi hakimiyetini kurma derdinde ama izin vermiyorum
Nazendece durununannitoskosu bizde ayın 23nde 14 aylık olucaz konuşma var mı acaba? Neler söylüyor varsa
AegeansMom durununannitoskosu aynen ayaktaysam habire paçalarımda. Ben yöntemi buldum mutfakta kucak istiyorsa alıp kucağıma sandalyeye oturuyorum, oturunca kucak isteği birden gidiyoe inmek istiyor😂 bunu defalarca tekrarlıyoruz çünkü benim oğlumda çok tombik ve gereksiz kucak bana zarar veriyor. Yürüyor mu sizinki anlamlı kelimesi var mı
reyhan12 Karadenizli53 aynisi cildiricam sureklii kiyamet kopuyor bez degisicek bagiriyor ciglik atiyor uykuya direnme istedigi biseyi vermezsek ciglik cigliga sanki eti kopmus 13 aylik
durununannitoskosu gocebebirbayan Genetik bence tamamen ya bende tombiş bir bebekmişim babası da öyle minyonda değiliz o yüzden, yoksa sizinki de az değil ki normal
mehtapppppp gocebebirbayan merhabalar kaç kilo doğdu çocuğunuz benim oğlumda 1 yaşına girecek 8 buçuk kilo
durununannitoskosu Nazendece hav hav miyav baba gel falan diyor bazen söylediklerimizi anlık tekrarlıyor ama devamı gelmiyor henüz
gocebebirbayan durununannitoskosu yaa acaba dediğiniz gibi mi 🥲 biz minyonuz ve zayıf bir bebekmişiz. Hatta inanır mısın hamileyken 5 aylık tetanoz aşısına gittim sağlık ocağına hemşire bana “- 13 yaş aşısı yaptırmaya mı geldin babanla” dedi 🤣 yok ya gebelik benimki dedim , eşim asker olduğu için babamla gitmiştim 🥲
reyhan12 reyhan12 acaba 2 yaş sendromu mu basladi yoksa baska atak falan mi var cildiricam asiri huysuz oldu
Karadenizli53 reyhan12 ben dikkatini dağıtacak veya oyalanacağı bir şeyler alıyorum yanıma durumu öyle kurtarmaya çalışıyorum yoksa diğer türlü sürekli bağırış çağırıs
durununannitoskosu AegeansMom Evet 12 aylıkken yürümeye başladı sürekli peşimde 😂 kedi köpek taklidi var hav hav miyav baba gel bazen de söylediklerimi anlık taklit ediyor ama tekrarlamıyor bu kadar şuan, daha önceden anne diyordu ama artık demiyor sizinki nasıl
durununannitoskosu gocebebirbayan Ay güldürdün ya 😂 Kesinlikle genetik gerçekten hiiiç takılma bizde eşimle iriceneyiz ben 4 buçuk kilo doğmuşum düşün eşimde öyle olunca bebişte öyle gidiyor
sinoli durununannitoskosu Vallahi bizde evi tavaf ediyoruz, oyuncaklarla oynamak yerine beni hırpalamıyor tercih ediyor. Köpek dişlerimizi çıkarıyoruz hiç bişey yemiyor. Bu arada kızlar oyuncaklarla sizinkiler oynuyor mu bu ara benimkinin hiç ilgisini çekmiyor her yeri dağıtmak istiyor🫣
durununannitoskosu sinoli Benimkisi de bir süre oynuyor sonra evi turluyor mutfakta yanımda dolapları karıştırıyor çamaşır serdiğimde serdiklerimi yere atıyor falan 😂
AegeansMom durununannitoskosu henüz yürümüyor sıralama bazen ellerini bırakıp dengede durmaya çalışma var. Babıldama şeklinde baba dede anne gibi şeyler anlamlı kelimesi yok daha. Ama istediği şeyi bakarak anlatmaya çalışıyor. Hafif taklit var ama dediğim gibi anlamlı şeyler değil henüz. Biraz geriden geliyoruz biz ayındaki bebeklere göre emeklemesi babıldaması dönmesi hep geç oldu
bakkalemzigi durununannitoskosu çok zorluyor bu aralar beni 1 yaşa girdi sinir stres yüklendi çocuğa . En çok zorlayan odada çıktığım an ağlaması bir de bazen misafirliğe gittiğimizde yabancılayıp insanları çok ağlıyor . Bazen sevdiği yemekleri yemiyor zar zor yediriyorum . Sıralamaya başladı minicik bir yere çarpsa çok ağlıyor biraz nazlıyız. Ooo say say bitmez yani 2 yaş sendromuna adım adım gidiyoruz 😑