Iyi geceler anneler, ben burda en çok uyku düzeni olmamasından yakındım. Oğlum minik paşam 4.5 aylık. Uyku düzeni yok.
Gece saat 4 5 gibi uyuyor. 8e kadar uyuyor diyebilirim sonra emmek için uyanıyor emiyor uyuyor, 10 buçuk gibi bi daha emmek için uyanıyor. 11 buçuk ya da 12 gibi kalkıyor. Uyandıktan 1 buçuk saat sonra 45 dk lık uykusu oluyor. Sonra akşam üstü uyuyor yine 45 dk. En son gece 12 1 gibi 1 , bir buçuk saat uyku uyuyor ve kalkiyor. Geri uyutamiyorum. Uyku düzeni denedim, banyo denedim. Malesef etki etmiyor. Aslında 5 ten sonra uyuyor ama ben bu gece uykusunu nasıl öne çekebilirim. Çok yorucu oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum lütfen.