Sanırım oruç tutacağım çok ikilemde kalıyordum sütüm kesilir azalır vs. Diye şimdi karşıt düşüncede olanlarda vardır saygı duyuyorum ama onunda rızkını veren Allah iftarda ve sahurda dikkat ettikçe bol sıvı tükettikçe Allah’ın izniyle tutarım diye düşünüyorum içim rahat etmeyecek yoksa , doktorumuza da sorduk tıbben kesildiğine ya da azaldığına dair bir bilgi yok dedi o yüzden şimdiden herkese hayırlı ramazanlaar 🤗