nurrr126 Kızlar bebeğim 3 aylık sürekli gaz sancısı çekiyor ve ağlıyor arkadaşım yarım çay kaşığı badem yağı ver dedi dün verdim ve çok iyi geldi gazını da hemen çıkardı ama korkuyorum zararı olursa diye kullanan var mı ?
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi nurrr126 badem yağını hiç bilmiyorum duymadım. Ama ben rezene çayı içerdim bı iki çay kaşığı da bebeğime verirdim. Yediğiniz yemeklere biraz.kimyon katarsanız oda rahatlatir
huzurluaycicek Gercek Zeytinyağı verilir doktor tavsiye ediyor, badem yağını doktora sorsanız daha iyi