sevdeasyakaan Calpol işe yaramaz ki onun ağrısı çok fazla eczaneden ağrı kesici fitil al ben de öyle yapmıştım 3 aylıkken sünnet yaptırdım uyuşması geçti gibi çığlık çığlığa ağlamaya başladı yavrucuğum calpol hiçbir şeye yaramadı eczaneden fitil aldım yarısını verdim üstüne hemen uyudu 4 saat arayla vermen lazımdı ama ben sadece bir kere fitil verdim 4 saat doldu mu calpol verdim yani hiç ağrısı başlamadan 4 saatte 1 ağrı kesici verdim sadece toplam bir gün ağrı çektik o da bir defa tek çok ağladı ve geçti