H_y_c Merhaba kızlar 54 gün oldu doğum yapalı sezeryanla doğum yaptım. 2 gündür kanamam var bu kadar erken regl olunur mu yoksa başka sebebi olabilir mi bilginiz var mı doktorum izindeymis ulasamadim 😟
Gamze_Defne H_y_c Benim kızımın 40 ı çıktı ve 2 gün sonra regl oldum ve 1 hafta sürdü bitti.Doktorum gayet normal ve iyi dedi erken olması 🙏🏻