Oğlum 33 aylık ve sürekli bana veya babasına vuruyor. Çocuklarla çok iyi anlaşıyor onlara vurma olayı kesinlikle yok. Park ortamında vs gayet iyi eşyalarını paylaşır oyun oynar. Ama bizlere durduk yere birşeye kızınca veya dediğini yapmayınca vurmaya başlıyor. Etraftaki eşyaları yerlere atıyor. Nasıl yapacağım. Nasıl davranmam gerekiyor 2 aydır filan sürekli böyle yapmaya başladı. Nasıl davranmam gerekir anneler.