Ertugrul123 Kızlar 4 buçuk aylık bebegım var 3 4 saatır sag kolunu pıt pıt yatağa vurmaya başladı sola aynı seyı yapmıyo hiç korkmaya başladım sankı ıstemsız yapıyo gıbı😭
Nehirhiraneriman Bebekler böyle sistematik hareketler yapar kolunu öyle vururken tutun duruyorsa korkmayın nöbet falan değildir muhtemelen o tür birseyden korktunuz ... benimde 11.5 aylık kızım var o aylarda elini kolunu keşfediyor