tazemomyy Merhabalar. Oğlum 5 aylık olunca işe döneceğim. Evden çalışıyorum ama destek olacak pek kimsem yok. 10-4.30 arası çalışıcam. Çalışmak zorundayım borç ödüyoruz ama bir yandan da kızımı ihmal etmek istemiyorum. Evden çalışıp bebeğine kendi bakan var mı? Süreç nasıl ilerliyor sizin için
minikbiryolculuk Ayy, bu postta kendimi gördüm,bende pazartesi başlıyorum oğlum 3 aylık. Siz başladınız mı?
birbeyazoglanbirkarakiz Keşke bende evden çalışabileceğim bir iş bulabilsem ya 🥹 telefonla konuşmanız gereken bir iş ise zor olabilir hem çocuk kontrolü hem telefon idare etmesi ama bilgisayar başı birşeyse bence idare edilebilir gözünüz korkmasın yaparsınız 💪🏻🌸