Kızlar bebeğim altı aylık ve birden sütüm kesildi. Anlamadım nasıl oldu:( kızım da asla mama almıyor. Biberon istemiyor. Hatta dolaptan kendi sütümü çıkardım onu bile istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Sadece mememi emmek istiyor. Acilen mamaya alıştırıp biberon tutturmam lazım. Öneriniz var mı? Yoğurt, muz be avokado verdim onları da almadı.