Elifyor geçmiş olsun kolay değil anneler olarak duygusal davranıyoruz ama sonucunu yine biz çekiyoruz sizi anlıyorum deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederim, bence onda yarattığı travmayı konuşarak çözmeye çalışın birden bırakmak zorunda kalması onu zorlamıştır dediğiniz gibi öfkeye neden olmuş olabilir, ben senin dişlerinin ve ağzının sağlığı için yaptım ama üzülmeni hiç istemedim özür dilerim annecim falan deyin illaki bişeyler telafi olur iletişimle, bende sırf yanlış yapmıyım diye geciktiriyordum artık dur demem gerektiğini farkettim iğrendirerek bıraktırmayla o an çözülmüş gibi görünüyor ama daha ilerde de problem yaşayabilir dudak tiryakisi olabilir umarım o yöntemlere başvurmak zorunda kalmam ama çaresizlik zor herşey deneniyor hiç bir anne isteyerek yanlış yapmıyor neticede :(