Arkadaşlar kirada oturuyorum kayın validemin üstüne taşıncam kiramiz çok arttı kayınvalidemin üstüne taşınacağım evi tadilata sokacağız ama sobalı ben evi klima ile ısıtmayı düşünüyorum sizde ısıtıyormusunuz ısınıyormusunuz ve termosifon taktırcam kullanım amaçlı nasıl oluyor patlama gibi sorun oluyor mu beni korkuttular da