rabiabalmm Kızlar 4aylik olduk mama artı anne sütü veriyorum kilo aldım vermek istiyorum erken mi aynalara bakmak istemiyorum
berilberra rabiabalmm 4 buçuk aylığa yakınız biz sadece anne sütü alıyoruz. Vitamin kullanıyorum ve kilo alıyorum.Spor yapmaya vakit yok bol su içiyorum 59 kiloyum. Kilo haricinde göbek beni daha fazla üzüyor 🫠 inş verebilirizzzz
[silindi] rabiabalmm 4 ay 8 günlüğüz 1.70 boy 70 kiloyum 60 kilo olmak istiyorum bugünden itibaren spor yapacağım evde kendim ve su içmeye başlayacağım
esmayldrm Bebisler harektlenince verirsinz guclu ve saglikli kalin. Kmsenin dedgini taknti etmeyin yeterki sağlıklı olun gerisi gelr