Lre Bebekle ev temizlemek yetişemek biraz zormuş.🤣 derin temizlik , süpürge vileda sıklıklarınız nasıl? Evi düzenli temiz tutmanın ipin ucunu kaçırmama sırlarınız varsa talibim motivasyon arıyorum😬😍🙈
MiRRannra Lre Bala çok zor çok hergün aksama kadar dip köşe yapıyorum suan yoruldum uzandım kolum kalkmıyor bendeki hastalık artık neyse yazmaya dermanım yok yazılanları okucam 😂😂😂
Aselincimom Lre her akşam muhakkak evi toplayıp banyo tuvaleti halledip öyle yatarım ev dağınık olmayınca bidaha dağılmıyor
egelsenkonuss Lre her gün supururum haftada 1 veya 2 Vileda 2 günde bir toz alırım. Oyuncakları odasından dışarı çıkartmiyorum çünkü inanılmaz dağılıyor bu şekilde düzenli kalıyor ve her aldığımı işim bittiği gibi yerine koyarım
badeumay Aldığım kullandığımız herseyi kullanır kullanmaz yerine koyuyorum eşim işten geldikten sonra büyük işlerimi yapiyorum bu şekilde hiç düzenim bozulmuyor
Tatlican Lre Aman uygulama zaten canm insanı cok yoruyor.Kizim kucukken esim oyalar ben gece yapardim bazi seyleri ama bel agrim hic geçmiyordu.
maygirl Lre gunluk yapiyorum hatta gunde 2 kez yaptgmda oluyor sil süpür..cnku bebek oyun matina koysamda matın dışından ckip sürünüyor..ilkini 2.uykusundan uyandgnda oturtuyorum mama sandalyesini beni izliyor gttgm odaya tasiyorum bebegimide..diger uyaniklik aralarindaki zamanlarda bize kaliyor..misafr vs oldgu zaman yada ew dagildgi zamanda aksam eşim gelince o ilgilenirken 1 tur daha supurge tutuyorum hem sabaha hazr olmus oluyor..oyun alani odasıdır..sabahtan snraki ilk uykusundada yemegimi erkenden yaparim.boyle kolay geliyor bana.banyo wc detay temzlik isteyen yerleride eşim ewdeyken yaparim yada bebegim gece uykusuna gectiginde.
Stardust1 Lre Hergün sil süpür yapıyorum, bulaşık ve çamaşırda yine günlük işler arasında, onun dışında kullanmadığım eşyaları ayırıp, düzenliyorum zaman buldukça. Az eşyayla düzen ve temizlik daha rahat oluyor 🤌🏻
dikkatbebekvar Stardust1 az esya olayına cok özeniyorum. Evim cok kalabalık değil ama kücük ve mutfak dolaplarım gardrop cekmeceler cok dolu geliyor bana ya. Yani kullanmadıgım seyler elden cıkarayım diyorum vazgecemiyorum da bi ikilem ama insallah basarırım.
delirmeceler Lre ertelemeyin bebeğinizlede oyun haline getirin kaç aylık bilmiyorum ama bizde temizlik oyun gibi oldu şuan tüm temizliğim çamaşırlarım bitti düzenli yaparsanız hem yorulmazsınız hemde ertesi güne iş yükünüz azalır
Sarikuzumalp Lre Uyumadan önce her gün mutlaka her yeri toplarım oyuncak kıyafet vs varsa. Ortalıkta hiç dağınıklık bırakmıyorum. Banyoyu tuvaleti cifleyip Çamaşır suyu döküyorum. Mutfak tezgahını da cifleyip çamaşır suyuyla siliyorum. Buralar temiz olunca ertesi güne geriye silme süpürme toz kalıyor oda çok yormuyor. Şu silme mendilleri aşırııı pratik oluyor 🥰
katilcivciv Lre dagilmasina müsade etmemek biyerde bisey birakmamak, üsenmeden aninda toplamak😂 anca böyke yoksa birikiyor da birikiyor
Deletedmom_106 Lre evim dubleks . Üst katı uyumak için kullanıyoruz . O yüzden çok ayak altı değil ama toz çok fazla oluyo . Yukarıyı bi gün detaylı yapıyorsam aşağıyı üstün körü yapıyorum çünkü iki kat çok yoruyo. Ev temizse bi günü çamaşır günü yapıyorum hepsini yıkıyorum ertesi gün de ütü ve katlama işlerini yapıyorum . Mutfak dolaplarını dıştan sık yapıyorum ki yap kir bağlamasın içleri de baharatlılar çay koyduğum kısmı sık sık yaparım tabak çanak kısmı aşırı kirlenmez .. her gün mutlaka süpürge açıyorum çünkü kızım küçük ve evim eski tozu kiri çok oluyo.
delirmeceler Lre ben o yüzden dikeyi kendim fişliyi onlara veriyorum birinede bez veriyorum temizlik yaptıklarını sanıyorlar
Deletedmom_110 Lre erken kalkan yol alır net sabah 08:00 de hayat başlıyor tabi gece kalkmaları kızımı okula götür getir evi sil süpür yemeği hemen atıp ona ta duşumu alıp devam ediyorum yoksa yetısmıyor 2 cocukla Gece kesinlikle bulaşık çamaşır biriktirmem
Stardust1 Lre Evet kesinlikle bana iyi geliyor eşya azaltmak bi nevi terapi gibi 🫠ya ihtiyaç olursa diye saklanılan şeyler hem kullanılmıyor yer kaplıyor, hemde extra iş yükü arttırıyor.
SelimZeynep Lre iki çocukla sbah en geç 8de güne başlıyoruz. Hemen yatakları toplarım camları açar havalandırrm o sıra kahvaltı hazrlarm sonra mutfağı detaylı temizlerim hergun üsttende olsa buzdolabı Ocak filan her yeri silerim sonra günlük süpürge toz alma yaparm yer silme haftada iki gün anca oluyr. Gece yatmadan mutlaka her yeri toplayp öyle yatarm o zaman sbaha çok iş olmuyor
endoplazmikretikulumiste Lre tutamadım. Yeni yeni kendime geliyorum yaş 🥉 Her ne yaparsam yapayım dağınık şu anda temiz ama dağınık kısıtlamıyorum bende napıyım birgün bizimde eviniz yeni evlendiğimiz zamanki gibi derli toplu ve misafire hazır hale gelecek inanıyorum 🫡