Kızlar benegım 4 aylık bı düzen kurmak ıstıyorum ınstagramdan baktım da 3-4 uyku yapmalı dıyo o aydakı bı bebek.Yanı benım kızım 2 uyku net yapıyo da mesela arkadan önce öğlen 2 de yatardı 5-6 ya kadar uyurdu bıdaha akşam uykusu 8-9 da yatardı ve gece bı kere uyanırdı.Sımdı alt üst oldu hanı napmalıyım bı düzen kurmaya çalışıyorum ama 3 mu 4 mu uyku yaptırmalıyım yoksa eskı düzen mı ıyı atağın gecmesını mı beklemelıyım