cirkinimaa bnde 31 yasındayım 3 yasında kızım var suan dada 19+3 oğluma gebeyım bnde baglatmayı dusunuyorum doğumda ama bunun getırısı de varmıs erken menepoza gırmek, duzensız kanamalar, kordon baglı ıken bıle gebe kalmak gıbı gıbı en ıyısı erkegın korunması bnmde gozum korktu bıyandan baglatım dedm bıyandan karaesız kaldm esım baglata bılırsın dedı ama bılmyorm 🙄 annem 40 yasında doğurdu mesela bı kadın vardı yan odasında kordon baglı ıken gebe kalmıs hatta doğuma gelmıstı rabbm verınce verıyor yada doktorların ıhmalı anlamadm