Dhi Sonsuz32 yarın şirketteki kadınlar ile gideceğimiz 8 mart kutlama yemeğinde kebap yerken daha iyi kutlayacağım:D:D iyi ki varızzz
Cennetkokulum___ Sonsuz32 Ben de diyorum bugün 8 Mart mı 🥲 günleri karıştırıyorum artık 😅 İyi ki varız 🌼