53 günlük bebeğim. 20 günlük iken başlayan yüzündeki kızarıklıklara çözüm bulamıyorum. Birgün hiç olmuyor, öbür gün tekrar çıkıyo. Doktor bolca nemlendir ve yıka dedi. Mustelanın kremini kullanıyorum ama hala tam anlamıyla geçmiyo. Bir gün iyiyse diğer gün yine çıkıyor.
aynı durumu yaşayan var mı?