neanladinyurdagull Kuzeymiram Evet tokluk şekeri bi tık yüksek ama Çok risk yok bende ama elbette doktora danışın.Saglik ocağı hemşiresi ilgileniyor bu konuda
SevimliHayaletCasper Kuzeymiram cnm normal görünüyor ama mutlaka kadın doğumcuya danış sen. Burda bilip bilmeden yanlış yönlendiriyorlar çünkü
nadidelifora Kuzeymiram birinci saatte çıkan sonuç için yüksek denilmiş. Ama değil. Referans degerler yukarıda da yazıyor zaten. 180 diye. 163 çıkmış. En fazla sınırda der doktor. Muhtemelen şekerden ve karbonhidrattsn uzak dur diyecek. Panik olunacak bir durum yok.
Kuzeymiram elifgrsybkr seker var diyorlar anlamadim doktorami gitmem gerekicek ozman saglik ocagi soylermi acaba baktirsam
neanladinyurdagull Kuzeymiram elbette bakıyor hatta ben sağlık ocağında yaptırdım bu şeker yüklemesini
Kuzeymiram SevimliHayaletCasper yok cnm kadin doguma gidicem zaten ama seker yoksa bidahaki kontrole randevu alayim dedim hastane uzak cocugu sabah uyandir götür kiyamiyorum onada
Kuzeymiram nadidelifora aa alltaa yaziyormus , e normalmis ozman sonucum niye seker var dedi bi kackisi 😅