Barannm_ kızlar idrar yolunda enfeksiyon vardi kadın doğuma gittim bugun rahim agzında yara var dedi ve lazerle yaktı işlem yapildi daha önce başindan geçen varmı tecrübeleriniz nedir.? birde ben gebelik planliyorum