Oğlum 1 haftadır hasta şurup kullandı geçmedi bugun çocuk doktoruna götürdüm actifet diye şurup verdi ve iki tane daha şurup . Araştırdım 12 yaş altı kullanamaz yazıyor daha 3 yaşında. Eczaneyi aradım 1 çay kaşığı ver diyor. Korkuyorum bisey olacak diye bilmeden zaten yarım ölçek vermiştim. Kullanan var mı bu şurubu yoksa sadece antibiyotigi mi kullansam