bisenakillisinzaten kızım şuan 5 yaşında bebekken hiçbir dişinin çıktığını anlamamıştık. Ağzına da bakamazdık göstermezdi gülerken falan şans eseri aaa dişi çıkmış diyorduk🤣 hiç ağzının suyu falan da akmamıştı. Ateş , huysuzluk vs de olmamıştı. Ben kehribar kolyeye bağlamıştım ama ondan mı bilemiyorum. 2 aylıkken boynuna taktım kolyesini 4 yaşında çıkardık. Şimdi oğluma da aldım taktım inşallah işe yarar diye dua ediyorum 😂