Oykuumay merhabalar herkese, 1 ay oldu sezeryan olalıdikiş bölgesini hizsetmiyorum sanki hala uyuşuk gibi birde dikişi tutunca dikiş yerleri sert snki içeride kalın bir tabaka var gibi dikiş boyunca normal mi bu durum normalse ne zamana düzelir
MihraEliff Oykuumay aynı benimde öyle taş gibi 2 buçuk ay oldu daha doğum yapalı hem sert hemde hissetmiyorum hafif ağrısı bile oluyor tezgaha felan dayandığında
Oykuumay mooomm01 ağrınız car mı peki benim adetin ilk günü gibi hep bi ağrım var kanamamda kahverengimsi az az geliyor hala normal mi acaba
mooomm01 Oykuumay benim kanamam çok olmadı en zorlandığım benim ilk adetti anasını satiimm böyle kanama yok 40. Gün adet oldum 🥲 o 40 gün dikişlerimde yanmam çok çok oldu ya ama ağrı değildi hani ayakta çok kalınca oldu sadece bir dönem ağrım çoktu dikişimde sertlik oldu doktorumu aradım dokuların iyileştiğini söyledi bir kaç güne de geçti o ağrım zaten
Asilinannesi35 Oykuumay 33 yaşında oğlum ilk doğum yaptıktan sonra çok fazlaydı ama hala bile biraz biraz kidiklanma hissi gibi bir his devam ediyor.
beyoglu67 Oykuumay yeni olduğu icin öyle hissediyorsun da benim de 3 ay oldu sezaryen yapalı Ben de sag tarafta his yok solda var cok tuhaf 😅 İlk sezaryenimde komple dikiş cevresinde yoktu his Bunda yarı yarıya yok
Oykuumay beyoglu67 ağrı acı ne zaman geçti peki benim adetimin ilk günü gibi bir ağrım var hala dikişlerimde de hareket ederken dokununca acı var
beyoglu67 Oykuumay adet olacağım zaman benim bile dikis yerim aciyor hala Ama cok az kaldı merak etme gececek