Mommyhann alieray2608 ben soffia tuch kullanıyorum hem uygun hem geniş baya hemde güzel yani beğeniyorum taşma vs yapmadı şuana kadar 6 numara kullandıgım için diğer bebek bezleri 6 numarası kücük oluyor zaten
yanaklibebek Kelebekakkor99 hehe tamam diyerek sen olay çıkarıyorsun 😂 bilmiyordum desen bi sorun yoktu
Kelebekakkor99 yanaklibebek tamam diyerek olay mı çıkarılıyor iyi kimse kimseye tamam demesin o zaman
yavrukurt_ alieray2608 soft ile mavi olanlar arasında bi fark var mı acaba ?? Ben de bunu merak ediyorum ben de molfix kullanıyorum
alieray2608 yavrukurt_ ben pure soft kullanıyorum çok güzel ama biraz fiyatı arttı yumuşak ve sızıntı olmuyor