Uykularharamolduu beerrff doğrdugundan beri mi aynı şekilde uyuttunuz? benim de allah’ın izniyle nisanda ikinci doğumum olacak. ben de desteksiz uyutmak istiyorum da
beerrff Uykularharamolduu hayır ilk ayımız zordu ama 2 aya girdikten sonra inat ettim sünnet olduğu 2 gün çok zorlandım sonra oturttum düzeni öyle bi ağlamayla öğretme alıştırma olmadı yani tam olarak 2 bucuk aylıkken oturdu herşey 4. Ay atağından olumsuz bahsediyordu ama şimdilik yine herşey yolunda bakalım nasıl biticek diş döneminden korkuyorum o zaman bozulmazsa daha böyle gider diye düşünüyorum
Nobodyyy111 beerrff kızım 7 aylık gündüz uykularında kapatmıyorum çünkü kapatınca 10 dakika sonra uyanıyor 🤦🏻♀️
asya343 beerrff 3,5 aylık oğlum bende gündüzleri kapatmıyorum beyaz gürültüyü zaten en fazla 1 buçuk saat felan yatar gece de sesi kısıyorum kalıyor öyle çünkü ben mutfakta işlerimi felan hallediyorum o yatınca ses oluyor uyanıyor hemen