seydaserra Rabbim şifa versin inşAllah çocuklarımıza bu konu benim üstüne düştüğüm bir konu 😣😣😣 benimde kızım 2 aylıkken pelvik bandaj kullanmaya başladık kalça çıkıklığı vardı neredeyse 3 ay kulandık sonra oturmuş dendi. bizim gitmediğimiz yer kalmadı ilk çocuğum ve çok üzülmüştüm çok ağladım. Şimdi 7 aylık oldu kızım ama biz her ay gittik kontrole her ay röntgen çektirdik oturmuş denmesine rağmen her ay gittik şimdi yarın yine randevumuz var kemik hastalıkları balta limanına çocuk ortopedi doktoruna bakalım bize belki egzersiz verir kalça oturmuş olabilir ama bandajın kızımda bıraktığı etkisiyle tam rahat basmıyor yere sanki içimizin rahatlaması için buraya da gidicez