19 eylül doğumluyuz. 2 haftadır inanılmaz bir mızmızlık huysuzluk var sürekli kucak istiyor. Gündüz uykuları hep ağlayarak dalıyor. Önceden insanların konuşmaları arasında bile pışpışla kucağımda uyuyan bebek çıta uyanıyor dalamıyor uykuya. 5 in bitmesine 1 hafta kala dönmeye başlamıştı ön arka yuvarlanıyordu yerde son 2 haftadır o da yok. Herşeye saldırıp ağzına alıyor yüzümü ısırmaya çalışıyor sinirli sanırım diş ama görünen bir kızarıklık kabarma da yok. Bu ayda atak var mı acaba. 4.ay atağına bedel bir 2 hafta oldu.