ceylinsmom Kızlar bebeğim 7aylık oldu. Şu an gözünde çapaklanma egzama ve diş çıkarma durumu üst üste geldi çok uykusu olsa bile uyuyamıyor yavrum. Kullanıp memnun kalan var mı ne düşünüyorsunuz fikirlerinize çok ihtiyacım var