hatiice007 Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var ve süt ve süt ürunleri Yumurta diyeti verildi bana her şeyde malesef süt veya Yumurta var tatli krizlerini nasıl atlatabilirim ne yiyebilirim böyle bir süreçten geçen oldu mu
ezgicomert hatiice007 allah yardımcınız olsun gerçekten zor bi süreç ama iyi tarafı zayıflıyorsunuz😄 tatlı krizleri için muz olabilir ya da hurma geldi aklıma☘️