karakurtt ben geçen yaz 10bine aldım. 2-3 aydır kullanıyorum. tekerlekleri manevraları hafifliği kolay kapanıp açılması bunlardan şuanlık çok memnunum. dediğim gibi sırt kısmı tüm bebek arabalarında böyle mi onu merak ediyorum bana yumuşak gelmedi. diğerlerini incelerken ve bunda karar kılarken bu detaya dikkat etmemiştim.