Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var doğumdan sonra 40ım çıkınca hemen zlynda 4 mg başladım hala kullanıyorum herhangibir sorun yaşamadım. Süt azalması vs. Ama cerazette çok duymaya başladım bu ara sizce hangisi daha koruyucu bilginiz var mı? Eşim korunmuyo sadece ben korunuyorum o yüzden en iyisini seçmek istiyorum.