merbay5 Merhaba 17 ocakta doğum yaptım raporum 28 martta bitiyor ama doğum öncesi raporun ücreti yatmadı. Doğum öncesi ve sonrası aynı anda mı yatıyor bilgisi olan var mı acaba
yavuzaslan merbay5 170 i arayın bilgi veriyorlar. Benimde öyle olmuştu muhasebe onay vermemiş sonra toplu yaptı. Diğerleri de parça parça yattı.
yavuzaslan merbay5 onunla ilgili bilgim yok muhasebenizle görüşün isterseniz dediğim gibi benim ki muhasebe onay vermediği için yatmamıştı doğum öncesi