11 buçuk aylık kızım bunca zaman herşeyi çiğneyerek sorunsuz yerdi son 1 haftadır üst damak ile dili arasina sıkıştırıp yutuyor.aslinda en zoru bu,denedim yani cidden cignemekten daha zor.hayir neden böyle oldu birden anlamıyorum.useniyormu bilmiyorum.oglumda böyleydi bianda yememe isteği başladı sonra 14-15 aylıkken tekrar çiğnemeyr döndü sakız ile öğretmiştim..ay vallahi geldi yine beni buldu.kati vermekten vazgecmiyorum ama çiğnemeden ezip yutmaya çalışıyor.