Ya sakın zeytınyagı vermeyin benım bebeğimde aynı sekılde doğduğundan berı 3 4 günde bır yapar tuvaletı bunun ıcın doktora gıtmıstım zeytınyagı verdı bıde bı ıkı tane ılac dedım ılacları ıcereyım bagırsak duzenleyıcı zaten 1 2 hafta düzenledi sonra gıne yapmamaya başladı dedım bu sefer zeytınyagı ıcereyım barı herkes ıcır dıyo doktor tavsıyeyı de almıştım sabahı zor ettım bılmıyorum benım bebegımde mı öyle oldu ama sabaha kadar ağladı ınledı asitli olduğu ıcın bebeğin mıdesıne zarar verıyor sız en ıysı doktorunuza danışın öyle verın bebekten bebeğe degısebılıyor çünkü bırde küçük yapmaması normal çok kusuyorsa bıde çıkartıyordur fazlasını