LinaElif1407 öncelikle geçmiş olsun canım, doğduğundan 5 aylık olana kadar bizde de vardı doktorumuz da üstteki arkdsin dediği gibi kikirdaklar gelişmedi vs dedi ama benim içim rahat etmedi gastroenterolojiye götürecektim ki buhar makinasi almıştım o geldi ve o süreçte yakasını asla ama asla hiçbir şekilde ıslak bırakmadım hep içeriden mendil koydum ve üstü ıslanınca hemen değiştirdim mendili de ütüde ısırarak koydum ve inanır mısın üç günde kesildi 🙏 yakasına ve buhar makinasina dikkat ediyorum