ceriio bizdejantikizlardik yemeklerde tutabiliyorum sorun yok ama bu ara adet dönemi olduğundan çikolatada irade sıfır 🙈
Cennetkokulum___ Ballibademin_21 Bugün yalnızım muhtemelen çorba salata yerim bugün canım pek bir şey istemiyor.
Eylul301023 Ballibademin_21 bugün temizlik yaptım dünden kalma düğün çorbası tavuk kayınvalidem de lahana sarmış ondan aldım o kadar 😃
Ballibademin_21 bizdejantikizlardik ay enfes görünüyor biz hataylıyız Hatay usulü keşkek salçalı olur ondan sordum 🥰
bizdejantikizlardik Ballibademin_21 Merkezde oturmayı düşünürseniz tam yaşanılacak yer diyebilirim. Denizi, limanı, yaz akşamları, gezilecek yerleri çok.İlçeler Samsun’a göre çok sıkıcı ☺️