Mrb arkadaşlar kızım 28.ayın içinde son zamanlarda bezini taktırmak istemiyordu bende konuşup anlaştım artık tuvalete yapicam bez istemiyorum dedi bende lazımlık, alıştırma külodu, külot bez vs aldım ama çişi gelince soylemiyo ben altini indirip lazimliğa oturursam tuvaletide varsa yapiyo diğer türlü sorsamda çişim yok diyor, altına baktığımda yapmış olduğunu görüyorum çok bunaldım çok sorduğum halde böyle.hava guzel parka goturmemi istiyor ama muhtemelen ordada altına yapacak nasıl olacak bilmiyorum.Deneyim ve önerilerinizi bekliyorum.