cevriyeee Enlsr ben 15 pro kullanıyorum çok memnunum ama eşimde 14 pro var şimdi aklım olsa 14 alırdım ekranı daha büyük daha çok hoşuma gidiyor benim
Aybirkorunbe Enlsr 14 pro max ten 15 pro max e geçtim hiç bir fark yok sadece hafif henüz 2 gün oldu biraz zaman geçmesi lazım net bir şey demek için ama kamera şikayetleri falan olmuş ben de bir sorun yok
Semaaa39 Eşimle 13 pro max kullanıyoruz. 15 pro max alacaktık çok fark olmadığı için vazgectik. 16 yı falan beklıyoruz bizde :)
Luckymother Enlsr ben 14 pro max kullanıyorum arkadaşımda var 15 pro hiçbir fark yok hatta benimki pro max olduğu için özelliği daha fazla 🫠
Enlsr mematiii onunda eskide iyice aşkm yazık ya kıyamam o eski kullanırken ben nasıl yeni kullanıyım🥹🥹
Fatima_agaliyeva Enlsr bende 15 pro max var ve evet cok guzel calisiyor, hizi falan okay, arka kamera on kamera net cekiyor rengleri falam oldugu gibi, amma bir tik solgun cekiyor, ben on kamerasini pek beyenmedim hic bir duzelis temizleme falan yok net cekiyor